poniedziałek, 26 kwietnia 2010

dużo dużo różnych rzeczy

''nie rób tak, bo to mnie boli''. kurwa. długo tych świąt nie zapomnę.

ciągle robię coś wbrew sobie.


już nie wiem kim jestem.
życie nie idzie tak gładko jak bym chciała.
a jak już idzie, to.. coś tu musi być nie tak.




czuję, że wszystkim przeszkadzam.
że żyję.. zbyt mało wewnętrznie. 
tylko szkoła, znajomi, dom.
to nie ja!
to kurwa nie jestem ja!


tak dawno nie paliłam kadzidła..
tak dawno nie myślałam o Bogach.


a tak mocno oddaję się lękom.
o właśnie. tak bardzo się boję. nie wiem czego. wszystkiego. 
ale najbardziej chyba końca.
boję się, że nie jestem dobrym człowiekiem, że nie spełniam jakichś standardów.
boję się bólu.
tak bardzo się boję, że sama sobie zadaję ból.

czegoś mi w życiu brakuje. 

chyba właśnie z tego powodu ostatnio mam ciągle koszmary...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz